Siz sadece istediğiniz temayı seçin, gerisi OziyGo'da
Paytr / İyzico / Shopier ile entegreyiz
XML, Sms, Topu Güncelleme, Favori, Stok Alarmı ve Diğer Modüller
WhatsApp Siparişi, Havale/EFT/Kapıda Ödeme, Ürüne Özel KDV
Diğer Modülleri ve Özellikleri Görmek için Özellikler Sayfasını Ziyaret edin.
Almış olduğunuz e-ticaret paketlerinizde güvenliğiniz ve kolaylık olması açısından tarafımızdan sizler için sunulan üst düzey hizmetler
Zahmetsiz Kontrol ile Etki Alanınızda Uzmanlaşın: Yönetim Deneyiminizi Kolaylık ve Verimlilikte Yeni Doruklara Yükseltin.
Kapsamlı Ayrıntılar Raporlamayla İş Mükemmelliğine Ulaşın: Bilgiye Dayalı Karar Verme ve Stratejik Büyümenin Anahtarı
Veri Potansiyelinizi En Üst Düzeye Çıkarma: Bilgiye Dayalı, Stratejik Karar Verme için Ayrıntılı Raporlama Dünyasına Derin Bir Bakış
OziyGO E-ticaret yazılımının sizlere sunmuş olduğu ve içerisinde barındırdığı bazı özellikler
Satın aldığınız yazılım için tek seferlik ödeme yaparsınız.
Satın almış olduğunuz yazılım her cihaza duyarlıdır, kullandığınız cihaza göre şekillenir.
OziyGO e-ticaret yazılımında Paytr / İyzico / Shopier ile entegreyiz
OziyGO yazılımı ile SEO konusunda gözünüz arkada kalmayacak çünkü GOOLE SEO için uyum içindeyiz.
OziyGO'da müşterileriniz üye olmadan sipariş verebilsin diye Misafir Alışverişi Modülünü geliştirdi.
OziyGO yazılımı ile sınırları aşın; Sınırsız Ürün Varyantı, Sınırsız Ürün Ekleme, Sınırsız Kategori Ekleme, Sınırsız Marka Ekleme ve Diğer bir çok modül...
OziyGO e-ticaret paketlerinin özelliklerini ve fiyatlarını karşılaştırın. İşiniz için en uygun olan paket ile e-ticarete adım atın.
Sipariş verdiğiniz anda sisteme otomatik olarak düşmektedir. Ardından tarafınıza siparişinizle alakalı bir e-posta iletilecektir. E-posta iletildikten sonra en geç 72 saat içinde kurulum tamamlanacaktır. Genelde bu süre 12 saati geçmemektedir. Dilerseniz müşteri panelinden destek bileti açarak işlemi hızlandırabilir, takibini yapabilirsiniz.
Herkesle çalışmama hakkımızı elbette saklı tutuyoruz fakat üzülmeyin hiç bir müşterimizin şiparişini iptal etmedik, yanlışlık olabilir. Müşteri panelinden destek bileti açarak durumu sorgulayabilirsiniz.
Sistemde müşterilerin hangi Temayı/Temaları seçtiğini bilemiyoruz bu yüzden Müşteri paneli üzerinden Destek Bileti açarak istediğiniz temayı ve alan adını istediğinizi belirtmeniz yeterli. Konu hakkında sizlere detaylı bilgi verilecektir.
Buna çok sevindik. Hemen Müşteri Paneline giriş yaparak bir tane destek bileti oluşturman yeterli olacaktır, biz gerisini halledeceğiz.
Bunun için sizlere birebir uzaktan ya da yakın çevremizde iseniz birebir destek olup nasıl yönetebileceğini anlatacağız. Takıldığınız konularda destek bileti açarak yardım isteyebilir, gerektiği yerlerde ÜCRETSİZ olarak Uzak Masaüstü bağlantısı ile bağlanarak destek olmaktan çekinmiyoruz.